Over ons

In 2012 heeft Corine van Dijk-Tol Office Management Noord-Nederland (OMNN) opgericht met als doel: kennisoverdracht van het secretaresse vak. Eerst als stichting en sinds 2018 als onderneming. Toen begin 2019 de Secretaressehogeschool ter overname beschikbaar bleek, was dit het moment voor Corine om OMNN een boost te geven en de knoop door te hakken om de Secretaressehogeschool daadwerkelijk over te nemen. Voor een soepele overgang, en als ambassadeur, ondersteunt Diana Mouw – van Riel (de oprichter van de Secretaressehogeschool) OMNN de komende tijd nog met de werkzaamheden rondom de opleiding.

Corine aan het woord:
“Mijn naam is Corine van Dijk-Tol en ik ben sinds 1 juli 2019 verantwoordelijk voor de organisatie en uitvoering van de Secretaressehogeschool. Ik vind het belangrijk om een bijdrage te leveren aan de kwaliteit en de ontwikkeling van secretaresses. Ik zie de secretaresse als een onmisbare schakel in alle organisaties. Om deze rol van secretaresse zo goed mogelijk te vervullen, vind ik het belangrijk om jonge secretaresses te begeleiden, maar ook om (ervaren) secretaresses (bij)scholing aan te bieden. Met mijn jarenlange ervaring als secretaresse en nu als eigenaar van een secretariaatskantoor (sinds 2008), hoop ik mijn eigen kennis en ervaringen te kunnen delen. Samen leer je meer! Met de overname van de Secretaressehogeschool kan ik dit nu in de praktijk brengen.

Ik wil me onderscheiden door de opleiding betaalbaar en mens- en praktijkgericht aan te bieden. En door samen te werken met professionals en topdocenten die het secretaressevak kennen. Mijn passie voor het secretaressevak staat voorop! In de toekomst zou ik graag met OMNN een platform creëren voor opleiders/trainers, zodat ik vraag en aanbod met elkaar kan koppelen. We hebben in ons nieuwe kantoorpand de beschikking tot mooie training- en workshopruimtes, die we hier goed voor kunnen gebruiken.”

Alles draait bij OMNN om kennisoverdracht en om samen de kwaliteit van het secretaressevak naar een hoger plan te tillen!