Secretaressehogeschool

Ben jij toe aan een nieuwe stap in jouw persoonlijke ontwikkeling? Maar je wilt niet dat dit jarenlang duurt? OMNN biedt een ideale oplossing voor secretaresses die verder willen dan hun huidige mbo-niveau: de Secretaressehogeschool. Met de Secretaressehogeschool verhoog je in korte tijd je werk- en denkniveau van mbo via mbo+ naar hbo.
OMNN biedt een jaaropleiding voor secretaresses met in totaal 10 inspirerende lesdagen. Met onder andere modules als: social media, slim werken, digitale technieken, presenteren en nog veel meer. Voor meer informatie over de modules klik je op opleiding.

Voor wie?

Voor (ex-) secretaresses, managementondersteuners of officemanagers die zich willen door ontwikkelen, in korte tijd veel willen bereiken en naar een hbo werk- en denkniveau willen.

Vooropleiding

Voor het volgen van het gehele programma gelden geen specifieke vooropleidingseisen.
Voor de secretaresse die onlangs haar diploma aan het ROC heeft gehaald heeft deze opleiding geen meerwaarde; de levenservaring is juist een pré.  Daarom is deze jaaropleiding geschikt voor de secretaresse als herintreder of die zich wil bezinnen op haar carrière.

Doel en opzet van de jaaropleidingen aan de Secretaressehogeschool

Tijdens deze praktijkgerichte jaaropleidingen ga je aan de slag met alles wat belangrijk is voor een succesvolle future proof secretaresse. Je leert kritisch naar jezelf te kijken en gaat met je eigen leerdoelen aan de slag. Je verdiept je middels mooie opleidingsmodules, bijvoorbeeld in het ‘Slimme werken’, social media, je verbetert je taalvaardigheid in zowel Nederlands als Engels en je werkt aan je communicatieve-, management- en presenteervaardigheden en kennis van de wet- en regelgeving.

Waar mogelijk koppel je de opdrachten aan je eigen werkomgeving. Je houdt een portfolio bij van je eigen ontwikkeling met reflecties en samenvattingen van de lesdagen. Daarnaast is je portfolio een verzamelwerk van al je praktijkopdrachten.

Onze opleidingen zijn kleinschalig, je krijgt intensieve en persoonlijke begeleiding. De docenten aan de Secretaressehogeschool zijn ervaren docenten en kennen het secretaressevak. Omdat de lesstof zo praktijkgericht is, is deze direct toepasbaar in jouw eigen praktijk/situatie. Je zult daarom snel resultaat merken. Na het volgen van de Secretaressehogeschool ben je weer ‘future proof’!

Waardevolle aanvulling op je CV

Bij afronding van het opleidingstraject aan de Secretaressehogeschool ontvang je een hbo-certificaat!

Opleidingsadvies?

Wil je meer informatie over de Secretaressehogeschool of wil je weten of het wat voor jou is? Wij helpen je graag met opleidingsadvies. Bel of mail voor meer informatie en/of vrijblijvend advies.

Bel gerust, en geheel vrijblijvend