Uitnodiging Open Middag 15 februari 2022

>>OPEN MIDDAG>>
Maak 15 februari kennis met de opleiding van de Secretaressehogeschool.

De jaaropleiding aan de Secretaressehogeschool is voor (ex)secretaresses en office medewerkers die zich verder willen ontwikkelen naar een hbo denk- en werkniveau. Een uitgelezen kans om meer waarde te creëren.

Aangezien wij je graag willen vertellen wat de Secretaressehogeschool precies inhoudt, organiseren wij op
dinsdag 15 februari 2022 tussen 16.00 – 19.00 uur
een vrijblijvende kennismakingssessie in Assen. Deze kennismaking is bedoeld voor iedereen die meer te weten wil komen over de inhoud en de mogelijkheden van de Secretaressehogeschool van Office Management Noord Nederland.

Ben je secretaresse, management assistent of personal assistant op zoek naar een vervolgopleiding of wil je als werknemer doorgroeien? Of ben je werkzoekend in de secretariële ondersteuning en wil je je kennis updaten?
Dan ben je van harte welkom!

Ben je werkgever en op zoek naar een opleidingspartner voor je secretariaat in Noord Nederland? Ook dan nodigen we je graag uit!

Uiteraard zorgen wij voor koffie en versnaperingen.

Meld je voor 15 februari aan door te bellen, 0592 – 20 00 08 of via info@secretaressehogeschool.nl

We hopen jullie te zien de 15e! Tot dan!