Waarom wij SPiN sponseren

SPiN is een organisatie die secretaresses in Noord-Nederland met elkaar verbind door evenementen en workshops te organiseren. Secretaresses kunnen hierin netwerken en daardoor verder groeien in hun vak!

Toen ik door de sponsor coördinator van SPiN werd benaderd om sponsor te worden van SPiN hoefde ik daar niet lang over na te denken. Ik was als secretaresse al lid van de vereniging. Tijdens mijn lidmaatschap leerde ik veel d.m.v. de workshops, het bezichtigen van de vaak prachtige locaties en natuurlijk de collega-secretaresses.

Omdat ik graag een steentje bij wil dragen om de bijeenkomsten mogelijk te maken ben ik sponsor geworden. Daarnaast vind ik het van belangrijk dat de rol van de secretaresse niet vergeten wordt. Natuurlijk verandert het vak en zit daar veel beweging in, gelukkig maar want het wordt alleen maar leuker. Zowel SPiN als de Secretaressehogeschool hebben als doelstelling de secretaresse te bewegen zichzelf te blijven ontwikkelen door kennis te vergaren en zichzelf professioneel te blijven ontwikkelen.  De juiste skills kunnen behaald worden met een opleiding van de Secretaressehogeschool of trainingen via het kennisplatform.